23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

København gør klar til den globale shopper

Fredag åbner Illum en ny stueetage med luksuriøse accessories fra store internationale modebrands som Proenza Schouler, Chloé og Loewe.

Det er kulminationen på indtoget af internationale modebrands i København. Det skriver Børsen.

- Nu bliver vi en international shoppeby på linje med Amsterdam og Berlin, siger Thomas Møller, direktør i Group 88, der står bag mærker som Burberry, Mulberry og Bottega Veneta i Skandinavien.

Efter en årrække med fokus på Asien er modehusene nu interesseret i Norden, sige administrerende direktør i Illum, Søren Vadmand. Målgruppen er turister, og derfor er mærkerne også opmærksomme på at gøre oplevelsen forskellig afhængigt af, hvor butikken er placeret.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web02